Kväll den 13 November

Godkväll!

Jag ska nog försöka komma i säng i tid ikväll, alltså om en stund! Ställa klockan på nio eller halv tio och GÅ upp! Eftersom jag imorgon börjar vid två så vill man hinna litegrann iallafall!

Kvällen idag har gått sisådär, rätt segt idag! Haft ont i ryggen och tanterna har varit som galna idag. haha!
Men det får väl gå iallafall! Imorgon jobbar jag med Marie i poolen så det blir nog bra iallafall! Det spelar iofs ingen roll vem man jobbar men, det går bra med allihopa tycker jag! Vilket känns superskönt!

Nu ska jag försöka få med mig mattias i säng och spela lite kort sen försöka sova.
Godnatt!

p.s jag såg ett stjärnfall förut, jag önskade mig något, som jag hoppas slår in! hihi! :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0