Julbord den 11 November?

Jag vet inte riktigt vart denna dagen har tagit vägen? Iofs så sov vi ju fram till elva (!!) idag, snacka om slöa!
Hursomhelst har vi tvättat och varit och handlat. Har precis plockat iordning lite och dammsugning står på schemat. Men väntar med det tills vi ätit så slipper jag ut där med dammsugaren när mattias står och lagar mat.

Gissa vad det blir för mat idag? Jo lite julbord inspirerat. Mattias tjatade om julbord idag men jag sa starkt nej, vi är ju inte ens i mitten av November? Så vi åkte iväg och handlade, såg hur han kollade extra mycket på julmusten, hur han senare när vi kom fram till frysdisken "åh kroppkakor, åh köttbullar, åh prinskorv" sen kollade han på mig med sina -snälla älskling kan vi inte äta julbord idag iallafall, jag gör vad som helst- ögon! Det gick inte att motstå, så han fick som han ville. Haha! :)

Vi har alltid tyckt att våra parkeringar är så små och trånga och svåra att komma in i när det står två bilar på varje sida. Därför blev vi väldigt lyckliga idag när vi såg att det inte fanns en enda bil på parkeringen, så svänger vi upp, lätt som en plätt. Plötsligt utbrister Mattias "jenny, är detta verkligen våran parkering?", jag funderade, men hade fasen ingen aning! Vi filurade och så ställde vi oss på den brevid för att se om det kändes bättre. Nej vi hade fasen ingen aning, så vi tänkte ställa oss på besökare mitt emot vår trappuppgång, så när vi ställer oss där ser vi att de börjat med biljettautomat där?! Fan heller, så vi ställer oss på sidan av vägen. Så senare ikväll när bilarna har kommit tillbaka ska vi ställa vår bil på rätta plats och memorera nummret, haha! :)

Nehe, nu börjar han bröla där ute om att jag ska komma och hjälpa honom, julbordet är ju strax klart!

Kommentarer
Postat av: marianne

Hej ni är ju roliga. Står inte nr på parkeringen på hyreskontraktet? Tänkte igår att jag skulle åka till er idag, men det var problem på glasbruket inatt så det blev för lite sömn för mig vi tar det en annan dag.

Kram Marianne!

2008-11-11 @ 17:29:24
Postat av: caroline

Haha vad söt du är ;) börjar nästan gråta just för att du är så söt haha. Ibland är man ju lite känslig, :P men visst är det väl så vi har det? :P lustig kontakt men ändå toppenkontakt på samma gång? Jag ska ut på bowlingfest nästa helg :p så blir twentynine på kvällen haha, ska du med? eller ska vi ta palace lelr nått någon helg? :D kommer du ihåg sist vi var ute och veckna innan verkligen räknade vi dagarna till det var partydags, awwe så laddad man var! :D

2008-11-11 @ 21:26:06
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0