Jag är rätt så snäll ändå! :)

Har precis varit och lämnat bensin till Mattias och de. De fick soppatorsk och Patrik var rätt stressad eftersom han skulle samlas om 20 minuter. Tur att jag är så snäll då, som åker och lämnar bensin till de. Funderade på att svänga in till ÖB och köpa förlägningssladd, men stuntade i det i sista sekund. höhö!

Jag ska strax ner i tvättstugan och tvätta och när jag satt på de två första maskinerna blir det till att börja adventspynta. Upp med julstjärnor, julstakar, balkonglyse, kulor och grejer. Så det ser jag framemot. Måste även få i mig lite mat. Men jag mår rätt illa nu, så vi får se om jag orkar laga något att äta. Senare i eftermiddag kanske jag ska vara hundvakt, jag har inte hört något än så länge! Men förmodligen kommer sessan upp hit ett par timmar. Då kan man ju känna efter lite det här med hund. hihi! :)

Som sagt blir det en ensamdag med mig själv och har ni inget bättre för er är det bara till att kika förbi.
Jag var ju så duktig så jag köpte pepparkaksdeg för jag tänkte jag skulle baka och greja, men så igår kom jag på att jag inte har några formar, så det sket sig! Fast mattias kom på att vi kan skära ut egna figurer istället. Så det ska vi väl göra då inom sin tid.

Nehe, jag har lite att pyssla med, så nu ska jag göra det istället för att sitta här! VI hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0