I was broken and alone (Mattias sjunger)

Mattias håller just nu på att tillaga tacoslasagne, det har vi aldrig ätit förut, så det ska bli lite spännande!
Har hunnit med rätt så mycket idag ändå, har både hunnit diska, plocka undan och vara nere på stan en sväng.
Det är såå skönt att börja vid fyra, dels för att man hinner så mycket mer och för att timmarna mellan två&fyra är pest! De är så himla tråkiga - vila, upp, toa, vila, upp, toa, kaffe, vila, upp, toa, kaffe... ja så håller de på i TVÅ långa timmar, det kallar jag pest! haha!

Var som sagt på stan förut och köpte en mössa och två par tjockare strumpbyxor/leggins och lite strumpor. Tänkte köpa lite underkläder med, men det är inte så roligt att gå i affärena och ha en stampande Mattias efter en som hela tiden stönar "åh,, pust.. pfft", ja ni vet. Så det blev en ganska så snabb runda, men jag handlade upp lite pengar, men det är jag värd! :P

Törstig är jag nu, så ska gå och ta mig ett glas vitaminer, så min förkylning kan bli kbitt. Inte för att det är gott (Mattias drickar de ju till maten varje dag för det är GOTT), men vill man vara frisk så får man dricka lite vitaminter då & då iaf!

Men vi hörs nog senare, eller imorgon! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0