Hick hick!

God Lördagskväll!

Hur har ni det där ute i stugorna? Eller ni kanske inte sitter inne i era hus med ljus tända och har en filt omvirad runt er? Ni kanske i själva verket är ute på partaj, men det får man, det är ju lördag! :)
Men jag har suttit hemma med älsk och ätit god mat och kikat på tomten är far till alla barnen.
Om en stund blir det läggdags, både två är väldigt trötta! Dels för att vi gick upp tidigt imorse och jag har sovit rätt dåligt inatt dessutom! Skönt att jag har lite sovmorgon imorgon iallafalll.

Imorgon ska Mattias & patrik till Halmstad och kolla på Kalmar FF när de spelar. Bussen går redan vid 10 imorgon, så vi får se när Mattias kommer hem till mig sen på kvällen! Förhoppningvis blir det inte allt för sent!

Efter jobbet idag så ordnade jag lite här hemma och sen kikade jag på Pearl haber som gick på 4:an men jag missade typ halva, men det gör inget, det är i slutet den är som sorgligast, fasen vad jag grät!
Mattias kom hem runt halv sju, då åkte vi och handlade lite gott till kvällen och så åkte vi hem och gjorde iordning god mat!

Nu måste jag springa in i köket och dricka vatten, min hicka tar död på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0