Grå och trist dag!

Godmorgon!
Idag är det verkligen en grå och trist dag. Tittar man ut känns det som om klockan passerat fyra.
Vi börjar ju verkligen gå mot mörkare tider, nu är det liksom mörkt vid halv fem? Aja snart får vi iallafall sätta upp julsakerna som lyser upp våra fönster. Jag längtar! Och tills dess får man tända varje lampa man har i fönstrerna samt tända en massa ljus, bara för att kunna överleva - för att få lite ljus & värme!

Idag vankas det jobb, mellan fyra och tio. Jag trodde att jag bara jobbade till nio så jag var lite glad, men så såg jag på schemat att jag visst gick till tio! Åh det är så tråkigt! Eftersom efter nio är det ingenting! Så jag får väl sätta mig i massagestolen ett par minuter!
Det jobbigaste med att komma hem så sent är att man ska upp tidigt dagen efter, eftersom jag börjar vid sju.
Aja, det får väl gå, det har gått förut, så det lär ju göra det nu med!

Känner inte alls för att städa idag när vädret är så jäkla tråkigt, vill bara sitta under en filt och mysa bort hela dagen. Men nej, det kan vi inte göra. Okej om jag inte städar så mycket som jag hade tänkt, men lite iallafall. Så det känns sådär hemtrevligt, eller något.

Nehe, ska slå Mattias i ett parti jamacia nu. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0