Godnatt!

Godkväll!

Jag har inte sådär jätte mycket ork till att skriva just nu.
Ska snart duscha och hoppa i sängen, är väldigt trött och jag ska ju jobba imorgon! Så upp och hoppa vid sex. Jippie!

Dagen idag har iallafall varit bra! Så skönt att få träffa Rebecca! Vi måste ses ofta, höra av oss och så. Så är det bara!
Hon är min bästa vän rakt igenom, så är det bara. Det har varit vi från första stund och så ska det förbli!

Nehe, hoppa in i duschen nu. Om man får vara ifred, för Linneas katt följer efter mig hela tiden och skriker, för han vill ha mat. Förut så stängde jag in honom i sovrummet för att han skulle få äta och efter typ 30 sekunder började han tjuta därinne, så jag släppte ut honom och skålen var tom, direkt sprang han till köket och åt upp ALLAS mat som var där ute, körde bort varandra jäkel. haha! Tjockiskatt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0