Godmorgon!

Har precis smällt i mig en tallrik med f-fil&musli och väntar just nu på att mitt ägg ska bli klart!
Vaknade idag runt nio tiden, men låg kvar i sängen till tio. Mattias kom hem vid sex imorse!! Men han gick upp när jag gick upp, duktigt av honom!
Det gick att somna igår, somnade som en stock framför vänner, men vaknade efter en timme av att grannen börjar spela ashög musik och elgitarr och de skreks och var full rulle där uppe, så jag blev sur! De kan ju inte sätta på massa hög musik och så när klockan är tolv?
Somnade iallafall om efter en stund och vaknade sen vid fyra, då gick jag och la mig i sängen och skickade iväg ett sms till mattias, eftersom de skulle åka hem vid tre, så undrade jag om han var på väg hem.
Ja då ringer han upp mig och säger att skjutsen inte hade kommit än, men vad påväg. Därför blev han så sen hem (ovanligt?).

Innan jag åker och jobbar ska jag hinna diska och plocka iordning lite. Måste kanske ner en sväng på stan med och handla något att äta vid fyra, för jag har inget att ha med mig och jag kan väl inte klara mig på en tallrik fil och ett ägg fram till sju?

Nehe, nu ska jag kolla ägget, det borde vara klart om någon minut! VI hörs antingen ikväll eller imorgon!

Och Grattis till Jessica som idag fyller 17 år, grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Teet var gott smaka det. Marianne!

2008-11-02 @ 11:53:19
Postat av: Jessica

Tackar tackar Jenny! :D

2008-11-02 @ 13:52:34
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0