En ensam kväll igen!

Jag är inte riktigt frisk, är snuvig och har lite feber, tror jag! Har iofs inte tagit febern men jag har nog någon grad iallafall! Känner mig verkligen ynklig. Gillar inte att vara förkyld! Men det får gå, jag får ju sovmorgon imorgon, börjar inte förens vid halv ett, så det är skönt!

Jag är ensam ännu en kväll, mattias är i Karlskrona och fester med Patrik, så han kommer nog inte hem förens sent inatt. Så jag har laddat upp med lite film, men innan jag sätter på filmen ska jag se svensson svensson och sen kanske de två sista avsnitten på AA. Det är sånt som märks. Kanske ska försöka komma i säng i tid, försöka sova. 

Nehe, nu ska jag kika lite på annat innan jag ska bänka mig framför tvn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0