6 veckor kvar!

Vet ni vad? det är 6 veckor kvar till julafton! Vet ni hur jag vet det? jo för idag jobbar jag en K tur (16-22) och imorgon skulle jag jobbat en B1 (8-14), precis som jag ska göra på julafton. Så efter jag jobbat detta så är det 6 veckor kvar tills jag jobbar likadant - alltså på julafton. Sedär!

Idag börjar jag som sagt vid fyra och idag jobbar jag med Jenny!!! :D Har bytt min dag imorgon, så jag jobbar kväll istället, inte mig emot direkt! Sen ledig hela helgen, fy fan vad gutt!

Idag sov vi alldels för länge, men det var nog för att vi var uppe till närmare två inatt. Vi var hos Danne & jossan en sväng och kom då hem runt ett tiden, sen när vi kom hem var vi inte trötta så vi kikade på vänner och spelade lite kort.
Därför vaknade vi upp kvart över elva idag! Fan inte bra!! Måste skärpa oss angående tiderna. Det går inte att sova bort hela dagarna (åtminstone halva).

Nehe, nu ska jag ta på mig lite kläder och sen dammsuga, sen hoppa in i duschen, hänga upp tvätten, laga mat sen jobba!

Kommentarer
Postat av: caroline

aha okej, då förstår jag :) javisst.. vi får ta en helg när du kan :D vi kan ju kolla när palace har något kul att gå på, brukar ju vara olika grejer där :P jaaaaaaa, vi har skitkul när vi drar ut :D

2008-11-12 @ 14:03:38
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0