Växjö med linnea!

Tjoho!

Idag har jag varit i Växjö med Linnea för att införskaffa mig en studenklänning, vilket jag också gjorde.
Första affären vi gick in i, så hittade jag en, så nu när jag varit här hemma har jag testat hela outfiten med mössa och allt, gaah jag längtar. Har dock ett problem, vet inte vad jag ska ha för behå under, för den är bra genomskinglig och att ha en vit under ser verkligen skumt ut, så det är väl det största problemet just nu.
Köpte även 3 par nya skor, vilket verkligen behövdes så mina andra skor stinker apa, så nu ska jag kasta de och börja använda mina nya fina skor. Skor är verkligen kul att handla och det finns så mycket och inte jobbigt att testa heller, hihi!
Sedan inhandlade jag även strumpbyxor och typ brun utan sol lotion (som Linnea tipsade om). Så nu är det mesta klart inför student och det gillar jag, dock är ju problemet med Behån jobbigt, men det löser sig juue! :)

Nu när jag är hemma har jag ätit litegrann och legat framför tv:n för att vila upp mig, jag har en väldig huvudvärk (kan bero på att jag ej druckit). Känner mig fortfarande sliten så ska strax gå och dricka ett glas vatten och sedan vila lite till.
Senare ikväll ska vi äta lövbiff så vi ska väl åka och handla de också så småningom. Fast mattias måste ju komma hem från Kalmar först, haha!

Ne nu orkar jag inte sitta här mer och ha ont i huvudet, känns så mycket bättre att ha det nerbäddad framför tv:n!

kramad

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Menar du inte Växjö i första raden? :P haha

2008-05-18 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0