Torsdagkväll

Jag är ganska trött nu och ska nog snart bege mig mot sängen. Ska bli skönt med en härlig sovmorgon imorgon, känner verkligen att jag behöver det, man är verkligen helt slutkörd på torsdagarna, haha. :)
Mattias är också ledig imorgon, så vi får se om vi hittar på något mysigt, kanske drar ut på picnic eller något, det lär ju vara fint väder så det skulle ju vara härligt! Men vi får se imorgon, vi får ta dagen som den kommer helt enkelt!

Idag har vi inte gjort så mycket, Mattias var iväg med John, så han kom inte hem förens halv nio tiden, så under den tiden har jag inte gjort så mycket, var ute på en härlig promenad med ny musik i öronen och njöt av solen.
Satte mig på en bänk och lyssnade igenom härliga låtar som man har så många minnen till.
När man lyssnar på viss musik som man har minnen till så får man ungefär samma känsla som man hade just då, eller så får jag iallafall, samma känsla i magen. (:
När jag var på väg hem så kollade jag upp på den klarblåa himlen och såg genast flera flygplan flyga däruppe och då fick jag en konstig känsla i magen, fast jag är nog flygrädd. Tänkte att nu sitter de där uppe och har ingen chans att överleva när de kraschar, haha posetiva klubben liksom!
Jag skulle verkligen vilja åka utomlans, men det känns som jag är så jäkla nervis för flygresan, det är konstigt?!

Nehe, nu ska jag kolla in lite bloggar och sådär sen dra med mig pojkvännen till sängen.
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0