Svisch!

Det är fredag och ännu en helg, tiden går så jäkla fort att man inte alls hinner med, vilket är sjukt läskigt.
Tänk dig om precis en vecka, då är skolan slut, eller inte slut så, men då är betygen satte och då är det bara de roliga dagarna kvar. En vecka går ju så sjukt fort, så det kommer ju bara svischa förbi och så sitter jag här om precis en vecka igen och klagar på att tiden gått fort och att det då endast är 6 dagar kvar till student!

Idag tog jag mig verkligen en behövlig sovmorgon, sedan dess har jag inte gjort så mycket. Min huvudvärk plågar mig så jag tar det mest lungt och sådär, vilket behövs. Denna helg blir det de sista pluggande - sjukvård, engelska, svenska sen är jag klar, yes i like it! Ska bara få tummen ur röven och verkligen göra allt detta nu och inte i veckan, så man får stressa ihjäl sig, vilket inte alls är skoj! Därför ska jag för engångsskull vara den där duktiga jenny som pluggar så bra på helgen och får allt gjort, tror ni jag klarar det?! :)

Ska försöka få med mig Mattias ut på en promenad senare, vi var ju ute i drygt 2 timmar igår så vi ska inte vara sämre idag, det är ju härligt väder ute också, så man får väl passa på? :)

Nehe, nu ska jag snacka lite med Caroline sen kika på project runaway (åh jag vill också kunna sy kläder).

Ha en fortsatt trevlig Fredag! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: SOESTAR

En fortsättning på tävlingen
"vems är vems"
startar om lite mindre än en timme!
Var med du oxå och tyck till
om vilken del som ska vara med!!

stinalee
kenza
blondinbella
kissie!

Gå in och rösta på http://metrobloggen.se/soestar

2008-05-23 @ 18:11:36
URL: http://metrobloggen.se/soestar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0