Söndag

Godmorgon!

Inte för att det är godmorgon för mig, för jag gick upp för ett bra tag sedan, men för alla andra sömntutor!
Sitter här och kikar igenom massa goda recept och nu är jag supersugen på hasselbackspotatis och något gott kött, det vore gott ikväll, eller hur?

Idag är planerna inte så värst stora, någon gång idag ska vi iallafall till Mattias mormor för att ordna balklänningen och mattias kostymbyxor, annars är det inget vettigt som står på schemat för idag.
Det är ganska fint väder ute, så ska försöka ta med mig babe ut och promenera litegrann.
Men först ska jag diska och dammsuga litegrann och sedan in i duschen.

Nu har ja inte mer på hjärtar, så hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0