Soliga dagar med plugg :(

Tjoho! :)

Sitter just nu och skriver på ett arbete om Islam, det ska vara inlämnat imorgon, det går iallafall bra. Har tagit mig en liten paus och kikar runt litegranna.
Magen börjar kurra så jag funderar på vad vi ska äta idag, egentligen är jag supersugen på grillat, vitlöksbröd en god sallad och potatisgratäng/sallad, men vi får se vad min kära sambo säger när han kommer hem.

Skolan idag gick fort, har ju bara en lektion på onsdagar och idag kollade vi på en film som heter "bänken" som handlar om missbrukare, väldigt bra faktiskt och ganska hjärtskrikande (enligt mig).
Efter lektionen fick jag vänta ytterligare ett par minuter för att skriva mina två prov, som gick sådär.
Jag fattar inte, jag får alltid hjärnsläpp när jag väl sitter där med provet.

Förresten för er som inte märk det så är det superskönt väder ute och man skulle helst av allt vilja vara ute hela dagen och bara gå omkring in den härliga värmen och bara njuta, men som sagt har jag plugg som måste göras, vilket känns så dystert, varför kan det inte regna, då känns det bättre att sitta inne och plugga. Aja jag ska inte klaga.

nu ska jag nog fortsätta med mitt arbete så det blir färdigt. Vi hörs nog lite senare.  :)

P.s Andra avenyn igår var ju helt cp? Jag blev verkligen sur på Kim, haha! D,s
P.s 2 Desperate Housewifes var sjukt spännande igår så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, längtar verkligen till nästa avsnitt! gaah. D.s
P.s 3 jag är inte alls någon tvnörd (A) :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0