Pingstafton

Jag vet inte om det blev världens bästa början på denna morgon, jag och som många andra satte på tv:n vid 11, för att följa den direktsända begravningen av Engla. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, men det gick bra.
Begravningen var fin och ibland var det inte lätt att hålla ifrån tårarna. Jag kan inte ens tänka mig hur det är att förlora ett barn, jag har förlorat en del i mina dagar, men det är inte samma sak som att förlora sitt barn.
Hur som helst så tyckte jag det var väldigt starkt av Englas familj att direktsända denna begravning, vissa tycker förmodligen att det är väldigt upprörande de valde att göra det, men var är det att klaga för? De ville att även folk som inte kände Engla skulle få delta, för jag tror att hela Sverige har haft mer eller mindre engagemang i detta.

Till något helt annat, det är verkligen super väder ute och vi var ute med kissen på en lång promenad förut och så satte vi oss i en lekpark och njöt av solen, strax blir det mat och sedan ska vi ta ut Gunvald för kunne njuta ytterliggare av detta underbara väder.
Senare blir det grillning och fest nere i svartbäcksmåla där vi ska fira Hannah & Timmy för att de har fyllt år. Men jag ska inte dricka så det blir att jag får köra, men det gör inte så mycket.
Jag har tänkt att spara mig fram till studenen, men så kommer det inte blir, eftersom det är hassel den 31 Maj, så jag för spara mig till Hassel innan jag dricker nästa gång. (:

Nehe, nu tror jag att maten är klar där ute, vi ses i det härliga vädret! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0