Lycklig :) :) :)

Åh vad skönt väder och det bästa är ju att de ska hålla i sig! :)
Jag är extra glad nu eftersom jag idag klarat av alla prov och inlämningar, så nu är allt klart!
Fick godkänt på proven jag gjorde idag också, vilket är superbra, så jag är typ världens lyckligaste. :)
Hade gärna velat fira lite extra idag, men är man pank så är man och vad ska man göra åt saken?

Har precis städat och donat lite och ska strax sätta mig framför tv:n för att kolla på project runaway och senare blir det mat (jag är huuungrig nu). Ikväll blir det städning av bilen eftersom vi har klassfest imorgon och jag ska köra så måste få ut allt ur bilen så att de som ska åka med mig får plats! :)
Jag längtar som en tok till hasselbacken, ska bli varmt och härligt, innan blir det grillning (åh vad jag har saknat lasses mat, haha) och sedan blir det förfest, vilket jag ser sjukt fram emot. Måste ta och prata med Rebecca så vi kan planera. :)

Annars är det inte så värst mycket som händer, de är bara fest och att ta det lungt fram till studenten nu! ÅH IMORGON ÄR DET BARA EN VECKA KVAR (shit vilket pirr i magen jag fick när jag skrev det), alltså det är sjukt lite och jag har ångest, men vet inte riktigt varför. Nu är det sista som ska fixas, naglar (?), hår och ett vitt linne. Får prata lite med min kära mamma och se om hon kan lägga ut för ett nytt linne, men känns lite dumt att fråga henne när hon redan betalat hur mycket som helst angående studenten, men detta linne är ju till studenten iofs, men ändå. Jag gör ju henne fattig, men jag är fattig själv och då är det bra att ha en mamma! :) (ja annars också såklart, men ni fattar vad jag menar).

Så, nu har jag skrivit av mig lite och ska sätta mig framför tv:n en stund nu. Vi höres! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0