Konstig eller något!

Hejsan alla (?) kära läsare!

Idag känner jag mig konstig, pågräns till "sjuk-konstig", jag vill ju för allt i världen inte bli sjuk nu, men magen gör småont, halsen börjar göra sig påmind och huvudvärken är enastående. Även har jag sovit gott och länge idag också, vaknade runt 11 tiden (det var väldigt länge sen vi sov så länge, nu brukar vi gå upp runt nio). Iofs så var vi ju uppe ganska länge igår. Aja hur som helst så känner jag mig inte alls på piggfronten idag.

Igårkväll grillade jag, mattias & john litegrann och efter det så spelade vi kubb med jozzan & danne, vilket var kul. Kubb är nog det enda spel jag egentligen gillar, haha! Kul äre iallafall och mitt lag vann en gång! ;)
Vi var hemma runt tolv tiden igår och satt och snackade sen en stund och kom nog i säng framåt halv två - två tiden.

Nu har vi precis ätit och jag tvättar, vilket inte alls är kul i detta tillståndet, men det måste ju göras.
Senare ikväll blir det iallafall eurovision songcontest med min Darling och kanske lite smått och gott.
Just nu är vi verkligen stenpanka, såhär i slutet av månaden, bööh. Men man får överleva, pengarna kommer ju komma nästa vecka så det är bara att leva vidare, haha!

Nehe, nu ska jag lägga mig i soffan och gosa med min plutt!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0