Klassfest! :)

tjolahopp!
Här sitter jag med en väldigt ömmande lilltå, jag hade den festaste blåsan så jag har fått gå barfota hela dagen idag, haha! Tog nyss hål på den och det rann ut litervis med vätska samt var? är det normalt eller? :S

Skolan idag var ganska så meningslös, men det är ju bara en vecka kvar och imorgon ska betygen vara satta, så vad ska man begära?!
Blev mäktigt förvånad över mitt betyg i naturkunskap, VG! :D det trodde jag verkligen inte och blev verkligen superglad. Allt går bara framåt och allt löser sig, bra bra bra!

Ikväll blir det klassfest ute i belsjömåla? (någonstans vid örsjö). Dock blir det inget dirckande för mig utan det blir körning. Men det kan bli kul ändå, jag kan ju liksom ha kul utan att dricka!
Sen ska jag försöka komma hem innan Mattias åker till Tyskland, så ska försöka vara hemma innan två. Åh det kommer bli såå tomt att sova utan honom inatt och halva imorgon natt, men jag måste la överleva det? :)

Nehe nu ska jag göra något annat, men vi hörs! Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0