Ikväll blire feeest!

Godmorgon på er.
Idag blev det en rejäl sovmorgon, tycker jag allt. Men kan bero på att jag la mig vid ett, somnade halv två och vaknade igen vid fyra och var pigg och väntade på att Mattias skulle komma hem, och hem kom han, runt kvart över fyra damp han ner i sängen helt utslagen. :) Vi pratade lite och kollade igenom bilderna han tagit sen somnade han, medans jag var pigg, så jag gick ut i soffan och läste och somnade där.
Så vaknade jag upp vid 08,45 av att mattias står och glor på mig typ och vill att jag ska komma och lägga mig i sängen istället. Så somnade vi om där inne och så vaknade jag vid tio i elva.
Mattias ligger och sover fortfarande men det är ju inte så konstigt! Han hade inte med sig de han hade köpt utan jag antar att de tar de senare idag, men det hade blivit en hel del och så hade han köpt ett flak cider till mig, vad gullig han är! :)

Snart ska jag börja förberda mig för färden mot Alstermo, har saker att ta itu med innan. Kläderna är donade så det är inga problem, men hur jag ska ha håret och packa ner smink och grejer, för jag tänker göra mig iordning där, för palla göra sig iordning nu och sen ska vi ändå bara sola och äta innan vi börjar festa på riktigt! :)
Iallafall så blir det nog att jag sover i alstermo inatt (åh shit, det var verkligen hur länge sen som helst som jag sov där, minst 1½ iallafall :O ) men det ska bli kul, då får jag ju spendera mer tid med Rebecca, vilket alltid uppskattas! :D

Nehe, nu ska jag ordna saker! PUSS O KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0