Godmorgon Världen!

Godmorgon! :)
Trots att Mattias åkte vid halv två inatt och jag trodde att jag aldrig skulle kunna sova, så har jag sovit utmärkt (men kan bero på att jag var döötrött). Vaknade upp vid halv tio och såg att jag fått sms av John, där de stod att de var framme i Trelleborg! Var nervös när de skulle åka, eftersom att de var ganska trötta och skulle köra i flera timmar. Men det hade gått bra iallafall! :)

Så var det då vår första klassfest igår, är vi inte bra som fixar klassfest såhär 7 dagar innan student? Hur som helst så var det ganska så trevligt, trots att jag inte drack. Påvägen ut till denna jäkla sjö, så körde vi fel och fick krångla oss ut med bilen och jag fick köra ut på en åker och vända, för vi kom tydligen ut på en liten grusväg mitt ute i skogen, där vi inte skulle vara egentligen, haha! :)
När vi efter en stund kommit dit och alla hade kommit igång var det mycket trevligt och mågna skratt, det är ganska kul att titta på folk när de är fulla och man själva sitter där och är nykter! :)
Dock åkte jag hem vid 23,00 tiden, för då började allt spåra ut kändes det som och det blev mörkt och jag frös, så kände inte så stor lust att sitta där i skummet och frysa med fulla människor! ;)
Men hem kom jag inte i första taget, utan skulle köra Mimmi till Emmaboda först.
Dessutom fick vi putta igång bilen eftersom batteriet hade dött då vi spelat musik ur den, haha! :)

Körde och lämnade mimmi i emmaboda och körde sen hem, första gången jag kör själv i mörker, haha. Men det gick bra, men hela vägen tänkte jag "jag vill inte dö nu, jag vill hinna ta studenten" haha. Men det gick iallafall bra och det var SÅÅ skönt att komma hem ska ni veta. Helt otroligt!

Idag har jag ingen aning om vad som sker, Mattias kommer ju hem inatt så jag är ju "fri" hela dagen, men har inte kommit på något kul att göra. Vi får se vad det blir. Jag ska nu slänga i mig lite frukost och kolla på what happens in Vegas. :)

Vi höres! Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0