Fredagkväll med Peter Jöback

Godkväll!

Sitter just nu och lyssnar på Peter Jöback - Guldet blev till sand, när jag var mindre hatade jag verkligen den låten, jag kunde verkligen inte lyssna på den. När jag senare i äldre dar (haha jag låter typ som 80 bast) så har jag lärt mig att faktiskt gilla den, den har verkligen fin text.
Inte för att jag gillar så mycket av hans musik annars, men ändå.

Jag sitter annars här och lyssnar på härlig musik och sjunger för kung och fosterland, det är tur att jag är själv hemma. Jag älskar fasen att sjunga, det är så jäkla härligt, synd bara att min röst inte är den bästa. Ibland när jag sjunger låtsas jag att jag har världens finaste röst och sjunger som fasen, fast detta då när ingen annan hör, haha!
Såg ni talang nu ikväll? såg ni Zara Larsson? Vilken talang, jag vill också ha sån röst och ungen är bara 10 år, varför kan inte jag vara bra på något? Buhu!

Ne, nu ska jag fortsätta lyssna och sjunga som Mariah Cariey gör, yyeeeah! :) haha!

Puss på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0