Fredag, yeah!

Godmorgon på er kära läsare! :)

Här sitter jag med samhällsboken i högsta hugg och försöker läsa om massmedia, eftersom jag valde att skriva provet idag istället. Det känns inte som om det är så jätte svårt, men lika bra att läsa igenom det ett par gånger och förstå, ska iallafall ner till skolan vid 11,00.
Efteråt kanske jag äter i skolan, vi får se, vid 12.00 ska jag iallafall tvätta nere i tvättstugen, har massa lakan och grejs som måste tvättas.

Dagen annars kommer inte innehålla så mycket, jag skulle vilja åka in till Ikea och handla ett par lådor vi kan ha i vår nya bokhylla som vi fått av Marianne. Men jag har inga pengar till det, vilket är tråkigt. Jag skulle verkligen vilja vara miljonär, fast vem skulle inte vilja det?

Imorgon blir det en tripp till växjö för att checka in en studentklänning och jag ska verkligen hitta en. Det har jag bestämt mig för, det är ju inte lång tid kvar, så det är liksom dags att få iordning allt som behövs, eller hur?
20 dagar är det kvar närmare bestämt.. Shit, 20 dagar kvar av min skoltid, av min gymnasietid, det är helt sjukt?!

Nu ska jag äta lite frulle och läsa lite samhälle. Pussad


Kommentarer
Postat av: fish

hoppas du hittar en klänning idag firren! (:

2008-05-16 @ 10:16:53
URL: http://wellyouknowme.blogg.se
Postat av: fish

Idag blir det en lugn dag, och kvällen blir också lugn. Hur är det för dig då? :)

2008-05-16 @ 10:39:21
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0