Fortfarande stressig onsdag!

Hejsan.
Det har verkligen dragit ut på tiden och jag har verkligen inte tid att sitta här, men jag gör det ändå.
Kommer alltid med undanflykter för att slippa plugga, haha!
Men ska iallafall alldels strax sätta mig och börja plugga på diverse saker, har ju som sagt prov, debatt, glosor, bokredovisning imorgon, vilket känns mindre kul.
Men tar man bara tag i det så ska det nog gå bra får man väl hoppas, dock är jag supertrött och orkar egentligen inte, men det måste gå!

Idag har jag skrivit två prov, ett om missbruk och ett om chock, det gick bra så jag hoppas på godkänt iallafall! Efter det var jag kvar i skolan, för jag orkade inte gå hem och när jag väl bestämt mig för att gå hem träffade jag fisken och vi snackade en bra stund och så hann jag inte gå hem för jag skulle på möte om sommarjobbet, fick då mitt schema, vilket känns bra, så jag är supernöjd faktiskt! Efter det var det att gå till stan och få dåliga besked och sedan handla tacos.

Som sagt har jag lite att stå i nu så jag ska ta mig en glass och sedan sätta igång med mitt eviga pluggande. :'(

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0