Färgning av hår & Saknad!

Hallå hallå bloggen och alla andra.

Sitter just nu med lite färg i håret och hoppas på att mina slingor ska bli bra.
Var nämligen nere på stan förut idag och inhandlade just hårfärg, så för en stund sen färgade jag hela håret och nu sitter som sagt slingfärgen i. När jag ändå var på stan så handlade jag ett vitt linne (att ha under studenklänning) och ett par vita leggins, så nu är allt klappat och klart för studenten som sker om 6 dagar (oootroligt!!). :)

Sitter även här och smålyssnar på nyheterna och längtar efter Mattias som nu kommit till Sverige (tror jag) och är påväg hem. Jag längtar verkligen tills inatt när man hör nyckeln i låset, åhh jag saknar honom verkligen. Det är verkligen så sjukt tråkigt att vara själv, man vet inte vad man ska göra. Så jag lyxade till det förut och åt en smörgåstårtebit (eller mamma sa att jag skulle lyxa till det med det), men självklart sparade jag en bit till min älskling så han får sig något i magen när han kommer hem efter en tung resa till tyskland (Mmh undra om han har någon gottigotti dricka med sig? :)

Nehe, nu ringde äggklockan så jag ska tvätta ur färgen nu.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0