Dusch & soligt väder

Godmorgon (?).

Jag har precis kommit ur duschen, ibland är det verkligen SÅ skönt att duscha. Idag var en sån dag då jag stod i duschen extra länge bara för att, härligt.
Snart ska jag klä på mig lite kläder, städa litegrann samt hitta på något att äta.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men är sugen på något, typ picknic eller liknande, vi får se.

Som jag sa igår var ju mattias också ledig idag, men självklart så kunde han inte sova imorse och gick upp runt halv sju, sju och var superpigg, själv var jag dödstrött och sov ett par timmar till.
Förresten vaknade vi inatt, runt fyra tiden och mattias undrade om jag hade drömt en mardröm, för jag hade typ hyperventilerat och varit helt ifrån mig, men så fort han la en hand på mig hade jag lugnat ner mig, haha.
Hur som helst så vaknade jag vid kvart i nio och var hyffsat pigg och gick upp, ute i vardagsrummet ligger mattias och sover med sina glösögon på, så söt! :)
Nu är han iallafall iväg i skolan (ja jag vet, han var ledig idag), han skulle kolla om han hade något kvar att göra på släpkortet och om han hade det skulle han göra klart de, annars skulle han hjälpa Sam med något.
Så jag fick i uppdrag att komma på vad vi skulle hitta på idag (och jag har så bra fantasi? eller inte).

Vi får se om jag skriver mer ikväll, det beror på.
Ha en bra fredag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0