6 Maj

Sitter just nu hemma, var i skolan fram till halv tolv, sedan fick vi gå hem och jobba, varför vara i skolan på morgon och jobba när vi får göra samma sak på eftermiddagen?
Vid halv två ska vi iallafall befinna oss på Ria för en föreläsning om missbruk, ska bli intressant.
Bara jag inte glömmer bort tiden, haha det skulle ju vara typiskt mig!

Idag på morgonen kunde jag knappt prata, utan det gjorde så jäkla ont att jag nästan började gråta av att bara säga "godmorgon", så jag gick till skolsyster och fick något gel som tydligen ska hjälpa, hon hade aldrig själv provat det, så jag får bli som en försökskanin. Så har just tagit på sådan gel på min stora blåsa, och det hjälper! Jag känner inte av den någonting, jag sitter tillochmed här och sjunger, det ni!

Så vad ska jag göra nu fram till halv två? jo jag tänkte att jag skulle plugga, för har två prov jag ska göra imorgon och man vill ju vara väl förberedd till de, så man klara de och kan få de ur världen! :)

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Föreläsning om missbruk? Sånt vill jag också lyssna på! Vi får aldrig något i vår klass ;b

2008-05-06 @ 13:57:45
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0