5 Maj & en månad kvar till student!

Idag är det endast 1 månad kvar till student, jag vet inte hur jag ska känna mig, en del är lycklig den andra delen vill skrika ut sin nervositet.
Det är dags att få klart allt nu, arbeten som man ligger efter i, prov och dylikt, nu får det sättas igång på allvar.
Måste även inskaffa mig en studenklänning, ska göra det nu i veckan har jag bestämt, vi får se vart, när och hur.
Andra saker ska också hinnas med innan student, så nu måste jag nog börja sola också. Härligt att vi har ett solarium i huset brevid typ.

Idag var jag inte i skolan pga min värk i mun och idag kändes den faktiskt bättre, men just nu känns det 10 gånger värre än den någonsin gjort. Känns som om hela käken flyttat på sig, så att munnen är helt sne, självklart är den inte det, men det känns som om allt har gått sönder. Har inte kunnat prata normalt riktigt.
Så vi får se hur det blir imorgon, går det inte så går det inte, jag tänker ju liksom inte lida bara för att få berätta saker. Vi får se helt enkelt!

Jag har inte så mycket mer på hjärtat faktiskt, ska avrunda här och göra något annat.

p.s vad gör vi vid denna tiden om en månad?? :D d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0