4 Maj & förlamad mun

Nu har min mun gått över i någon sorts förlamningskris, antar att det är läkningsarbetet som håller på, eller jag hoppas snarare på det.
Halva min mun är alltså så gott som förlamad (känns det som iallafall), på ett ungefär känns det som om min mun har fått bedövningsspruta (som man får hos tandläkaren), fast det är inte bedövat? aja, svårt att förklara.
Så jag kan iallafall inte säga så mycket och det är ganska ansträngande och prata med halva munnen.
Idag ska jag få lyxmat, Nyponsoppa, för det är det enda jag kan äta i stort sett, jag är överlycklig(?).
Aldrig mer ska jag bita mig, aldrig mer ska jag bli förkyld, aldrig, aldrig, aldrig mer.
Jag vill ha mat!

Förresten, det som toppar denna dagen lite extra idag är att just idag är det våran månadsdag, 1 år & 7 månader, det är inte illa! (: Puss & grattis på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0