trött, gäääsp!

Jag är verkligen helt slutkörd, känns som om jag skulle kunna somna på stört. Men den kan jag inte göra, för om ungefär 35 minuter är det favoritprogrammet grey's anatomy, som jag självklart inte vill missa! Så får väl hålla ögonen öppna någon timme till iallafall! GÄÄÄÄÄÄSP!

Ja jag har varit ute och kört idag också, körde först runt lite här i kvartert för att lära känna bilen liten (öh vilken jäkla bil, ge mig en annan?!:) sen åkte vi och hämtade John och sedan åkte vi vidare mot kebaben för att fira litegrann och det var gott! Väl hemma har Mattias tjatat att vi ska öppna champangen för att fira, haha.
Vi får se vad som händer imorgon, ska försöka få mattias att lämna bilnycklarna hemma, så att jag kan åka och handla lite imorgon och känna pulsen på mig själv, haha! :) Vi får la se!

Jag känner mig dessutom småsjuk. ont i halsen samt huvudet och fryser, blä jag gillar inte att vara sjuk och ynklig, bluhu!

Nehe, ska väl sätta mig i soffan och vira in mig i ett täcke och fortsätta kolla på rent hus.

Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0