Tredje gången gillt.

idag är en sån dag då allt känns tråkigt och bara "BLÄRK", därför skriver jag här var och varannan timme känns det som. Men vad ska jag göra liksom? jag hatar när allt är så tråkigt, ingenting är kul, ibland hatar jag verkligen lilla Nybro, finns absolut inget och göra, om man ändå hade en hund man kunde ut och gå med, haha! :)

just nu ligger min bebis (Gunvald) brevid mig och sussar, tror att han drömmer för han sprakar lite med sina små tassar och gnyr lite lätt, hihi. Han är så fruktansvärt söt min lilla bebis, men han har blivit så stor sen vi fick honom, nu är han tjock och tung, men fortfarande min lilla bebis! (:

nehe, om man ska gå ut i vardagsrummet och göra älsklingen sällskap, här finns ju inte så mycket och göra och inte så mycket att skriva heller, så godnatt & hejdå!

Gunvald liten:    

Gunvald stor:   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0