Snö, jävla snö!

Har precis tryckt i mig en halv apelsin, den var verkligen svår öppnad och svår äten, så jag gav upp efter halva.
Kanske inte så smart att sitta och äta apelsin vid datorn när den bara kladdar, men skit samma! :)

Jag hade hoppats på att vädret skulle bli bra igen, för igår så smälte ju allt bort, men idag när man drar upp parsienerna (stavning?) så är det vit ute och slask och jävulskap, fan jag blir så trött.
Jag vill ha samma väder som det varit de senaste veckorna (tom regn är bättre). Buhu på Gud om det nu är han som bestämmer, annars buhu på vädret.

Jag har inte så värst mycket att göra i skolan nu, ska skriva det sista på samhällsarbetet och sen en reflektion på svenskan, sen är det klart. Kul att det är flera dagar kvar i skolan, så jag kommer mest sitta och glo och ha allmänt tråkigt.

Och jag tänker klaga precis som alla andra: Vad fasen är det med bilddagboken? Fast å andra sidan kan det ju vara bra att det är cp och jobbigt, då kanske man slipper bli mer beroende! :P haha!

Nehe, jag ska väl fortsätta med mitt samhällsarbete och sådär, men skriver nog en rad senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0