Skoltrött och samhällsarbete!

Sitter ännu en gång i skolan, håller på att skriva ett arbete som vi har i samhällen, men jag har tagit en lieten pause. Arbetet är nog snart klart, vilket känns skönt, då är det mesta faktiskt klart.
Nästa vecka är sista i skolan innan påsklovet, vilket ska bli så sköönt!
Dock vet jag inte vad jag ska göra nästa vecka eftersom jag i stortsett är klar med det mesta. Det blir nog lite projektarbete med Linnea, annars blir det typ att sitta och glo mestadels, väldigt.. kul?!

Idag är det torsdag och helgen närmare sig, jag älskar fan helger, slippa skolan och bara sova länga och ha det skönt. Men vem gillar inte helger liksom? :)
Och jag är så fruktansvärt skoltrött, det är inte klokt, men man får se det från den ljusa sidan, det är ju mindre än 3 månder kvar till student, spännane och helt ofattbart! (:

Igår kollade vi klart på vänner också, så idag ska datorn tillbaka på sin plats, så kan jag äntligen städa i sovrummet (som om jag inte kunnat det innan liksom, haha). Så idag ska jag nog verkligen ta tag i städandet, eller nja kanske imorgon, haha! :)
Vi skulle också behöva åka och handla, så ska försöka få iväg mattias på det sen när han slutar, om han inte ska vara med John idag (han kom ju hem igår efter två veckor i utlandet).

Nu ska jag fortsätta på mitt arbete om "äktenskap inom olika religoner"

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0