Rubrik?

Jag funderar starkt på att lägga mig om en stund, känner hur tröttheten börjar påverka mig.
Fast till min stora förvåning sov jag ändå länge (?) idag, till kvart över nio ungefär.
Men jag tror nog att de beror på att jag igår tänkte "hoppas jag vaknar tidigt imorgon så jag kan gå upp och scones och göra en riktig mysfrukost". Det är konstigt att när man väl vill vakna tidigt och vill vara pigg, då sover man länge och är trött när man vaknar, det är verkligen typsikt.

Vi var aldrig förbi orrefors igår, Mattias kände inte för att åka iväg någonstans, så vi stannade hemma. Men idag tog vi bilen och åkte dit en sväng för att Mattias & Esa skulle ordna med bilen. Medans de var ute och grejade tittade jag på en väldigt bra film, kommer inte ihåg vad den heter men något i stil med "handen som gungar vaggan" ?, jaja hur som helst var den jätte bra, fast jag har ju sett den innan! :)
Efteråt bjöds vi på mat och lite senare åkte vi hem och for till Kvantum för att handla lite.

Nehe nu ska jag avsluta, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0