Netto & sådär!

Vi ska strax bege oss ner till Netto för att bland annat inhandla lite mjölk, jag har blivit en galen i mjölk och flingor på morgonen, så mjölken tar slut ganska fort, förut kunde 1 liter stå alldels för länge i kylen utan att ens ha blivit öppnad, haha! :)

Var och lunchade med linnea förut och var i hennes lägenhet för första gången. Jätte fin & helt grymma tapeter i köket, helt galet, men ändå så jäkla snygga! Jag blev ännu mer sugen på att fixa här hemma och måla om och tapetsera och så vidare. (:

Som jag sa innan hade jag ju tänkt att städa och lite diverse idag, har inte hunnit med ett jota, vilket verkligen hade behövts. Men när vi kommer hem ska jag åtminstione ta itu med disken som börja växa ute o köket. Sen kanske ordna lite i vardagsrummet, ev dammsuga (men lär göra det imorgon istället).

Läste att Rebecca & Pontus fått en ny lägenhet, en trea, fast de behöver ju inte flytta så långt, vilket också är skönt! :) Jag blir så sugen på att flytta jag med, haha! :)

Nehe, nu är mattias klar, dags att bege sig. Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0