Morgonpigg

jaha så vaknade jag lite innan åtta idag, vad är det som gör att man inte kan sova länge på helger och lov? Jag somnade ju inte ens tidigt igår heller, så vafan. Men man får ju mer gjort om man går upp i vettig tid (haha jo eller hur). Jag har iallafall hunnit med att duscha och ska snart ta mig ut i köket för att ta tag i disken och sedan ordna fram något i matväg, för jag börjar bli hungrig.

Mattias och co skulle ju åkt till Elmia idag, men det blir inte så, för de fnns ingen som kör (och nej jag kör inte i detta väder!) så de får stanna hemma idag. Synd för de, men kul för mig, haha!
Men de ska nog dricka öl idag iallafall, så jag lär ju bli ensam här ändå.

Jag ska tvätta lite idag också (hoppas de var idag jag hade tvättid) annars ser dagen kanske mörk (vit) ut, så vi får se. Jag börjar bli trött nu, så det kanske blir en liten tupplur senare, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0