Men sluta någon gång då!

Nu får det väl ändå ta och sluta snöa och blåsa, vilket jäkla skitväder rent ut sagt.
Ikväll är det dessutom Palace, men jag förstår mig inte riktigt på er som ska ut ikväll.
Ut i detta väder, stå i en kö och frysa halvt ihjäl, försöka ta sig hem i snöstormen inatt?
Nej, jag förstår mig inte på er faktiskt, stanna hemma i värmen istället :)

Jag sitter just nu invirad i mitt varma täcke, men jag fryser ändå. Jovisst jag håller nog på att bli sjuk, igen.
Jag vet inte riktigt vad som sker ikväll, men blir väl att kolla tv och sen en tidig kväll, för vad vill man göra när det är sånt här jäkla pissväder? (åh det jävla vädret!!).
Åh vad jag vill åka utomlands igen, till ett varmt land, där snö inte existerar.

Mamma & P-G ska till Thailand nästa måndag, fuskigt. Jag vill också resa dit, vill också till paradiset, vill också bli brun och njuta av solen varje dag i två veckor, jag vill jag vill jag vill.
Men jag har inga pengar, verken till mjölk eller någon resa (haha, är jag negativ eller är jag negativ?).
Men i sommar och resterande dagar ska jag fasen spara pengar så vi kan åka på en tripp, vi också! :)
Iofs ska vi ju till Paris i Juni med mattias familj, vilket jag ser framemot, fast....
 när vi åker så har vi tagit studenten och då börjar vuxen livet, gaah!
Visst jag ser framemot resan jätte mycket och längtar halvt ihjäl mig, men de där med att när vi väl åker så är student och allt sånt bakom ryggen på en, vilket känns mäktigt läskigt!

Nehe om man skulle ta och göra något kul så man blir på bra humör?

ALLT ÄR VÄDRETS FEL!

Kommentarer
Postat av: Jessi

ja usch vilken väder. man kan ju lika gärna säga god jul..

2008-03-21 @ 18:30:46
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0