Lördag

Igår svalde jag min andra piercingplutt och funderade på att ta ur den helt och hållet, eftersom jag inte hade någon mer plutt. Men jag ångrade mig, så jag har sovit med den i, iallafall. Duktigt av mig att inte svälja hela staven, haha!
Så idag har jag bett Linnea köpa en ny piercing som jag snart ska åka och hämta.
Ja jag ska som sagt till Linnea, vi ska ordna med projektarbetet och senare ikväll är det tydligen förfest hemma hos henne, så ska vara där en stund.
Dock blir det inget drickande, för jag ska förmodligen köra, men vi får se.

Mattias ska ju upp till John och festa där, så ska nog förbi där senare ikväll och checka läget och så. Det är väl det som händer ikväll, umgås med fulla vänner. haha! :)

Nehe, nu ska jag avrunda och packa ner projektarbetet i väskan sen åka. Tjaaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0