Linda Bengtzing äger ut alla! :)

jag häpnades idag utav en händelse som utspelades sig i skolan.
Jag satt inkurade i opkorridoren och läste den hemska boken "pojken som kallades Det", in kommer två stycken som inte tillhör omvårdnad utan bara har sina skåp där, de kollar på matsedeln när det ena säger:
- Åh det är spagetti och köttfärsås, det är ju faktiskt gott! Du ska väl äta idag?
Tjejen tittar konstigt på sin vän, typ som om hon är dum i huvuet och säger:
- Eh neej, jag åt ju faktiskt igår!
Hon var liksom seriös och på hennes tonfall lät det precis som om hennes vän var totalt dum i huvet.
Tjejen i fråga var pinnsmal och behövde nog få i sig både en eller tre måltider minst.
Jag försöker läsa i min bok men de som de sa snurrar runt i huvudet på mig.

På tal om något helt annat, ikväll är jag ensam, japp en Fredag sitter jag hemma och tycker synd om mig själv.
Nja så brutalt är det väl inte, men lite, det är aldrig roligt att vara själv och minst roligt på en Fredag.
Men jag valde själv att stanna hemma, eftersom jag ändå är trött och inte ett dugg sugen på att dricka, så är det lika bra att sitta hemma!
Så ikväll ska jag kolla på tv eventuellt film och ha tända ljus och göra fruktsallad och kanske göra en äppelpaj, vi får se hur tråkigt jag har! (:

Sitter just nu  och lyssnar på Linda Bengtzing, åh jag älskar henne verkligen. Jag älskar hennes låtar och har alltid gjort! :) Jag blir lite festsugen nu när jag lyssnar på "hur svårt kan det vara", nästa fredag ska det bli fest.
Vare sig jag har pengar eller inte, jag ska ut till palace, det är ett måste känns det som.
Det var så länge sen jag var ute och nu vill jag verkligen ut, ut för att dansa hela natten lång och helst ska det ju vara med vänner, haha! (:
Men fest nästa helg är inplanerad och det ska GÅ! :)

Nehe ska ställa mig framför spegeln och sjunga & dansa lite! haha!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0