Körskola och säkerhetskontroll

5/3-08

Ska strax bege mig ner till körskolan för att averka en lektion. Nu kan jag nog den där fördömda säkerhetskontrollen. Jag har rabblat och skivit upp den 1000 gånger känns det som, så det borde gå bra.
Det som kommer gå mindre bra är förmodligen när jag ska visa vart spolarvätska, kylavätska, bromsvätska, batterivätska, oljan och generationsremmens förspänning, ehm? haha jag vet typ bara oljan, resten får man väl försöka lista ut. haha!

Jag som hade tänkt att jag skulle ta mig en tupplur innan jag skulle köra, men det blev inget med det. Så min hjärna kommer gå på helvarv, plus att jag inte ätit något idag heller, eller jo frukost och så lite bullar såhär på eftermiddagskanten.

Mattias åkte iväg till kalmar för en stund sen med Danne & Pg, de skulle in och kolla på citygross som just öppnat.
Så han kommer man väl inte se röken av förens runt åtta tiden, buhu!
Men jag hann iallafall träffa honom en sväng innan han åkte, vilket jag starkt gillade. :)

Nehe, ska hoppa ner i mina skor och ta på mig jackan sedan vandra neråt körskolan.
Jag hoppas på att det går bra idag, åh vad jag hoppas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0