I skolan

10/3-08

Jag är verkligen astrött, trots att helgen mest bestått av sömn.
Somnade dessutom innan tolv inatt, dessutom vaknade jag självmant tio i åtta, helt perfekt.
Men jag är ändå trött, jag skulle lätt kunna lägga mig och sova en stund nu, men det blir nog inget med det.
Ska plugga lite samhäll snart så att tiden rinner iväg till 14.00 så man kan få gå hem! (:

Idag har jag kört lite också, gick mycket bättre än sist, så nu börjar det kännas sådär bra igen.
Innan jag somnade igår kväll låg jag och tänkte på den där förbannade uppkörningen (ja den är inte än på ett tag, men ändå) om jag ligger och tänker på det nu och knappt kan sova, hur kommer det då vara dagen innan det är dags? haha, shit! (:

Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska försöka oss på att laga gryta idag, vi får se hur det går.
Annars blir det inte så mycket göra idag, är sugen att åka in till kalmar idag, men vi får se, det lär ju inte bli så om jag känner oss rätt! (:

Nehe, om jag skulle fördriva tiden lite nu.

Have a nice day! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0