Helgen är över

Så vann Charlotte gårdagens melodifestival, ganska otippat va? (:
Men jag har sagt från första början att jag trodde hon skulle vinna hela skiten och jag tror faktiskt hon kommer gå ganska långt i Belgrad också, men vi får se.
De som är dåligt är att det knappt gick att komma fram igår när man röstade, jag fick ringa minst 30-40 ggr för att kunna rösta en gång, tillslut tappar man ju tålamodet och struntar i att rösta.
Mina röstningar gick till Linda såklart och så lilla Amy, men det hjälpte tydligen inte. :)

I fredags blev det ju lite av en impulsfest, jag, Caroline & Linnea åkte in till kalmar för att shaka på Palace, topp var det verkligen! Det var verkligen jätte länge sen jag var ute, så det var mycket trevligt, dock kunde de spelats lite bättre musik (enligt mig då, haha), men annars var det bra.
Hemresan var därimot lite läskigt, men orkar rabbla upp det nu och sådär.
Jag och Caroline hoppade av hos John för att träffa våra pojkvänner, där uppe var det fullrulle med hög musik och massor och vi tog oss varsin nattmacka. Sen började jag diska, för jag hade inget och göra och samla ihop alla flaskor och burkar, så John slipper göra det dagen efter, jag är sååå snäll! :)
När folket börjde dra (runt halv tre, tre) så hoppades jag förfullt att vi skulle det också, men jag hade fel.
Vi blev kvar till strax efter fem och vandrade hem och somnade runt halv sju tiden. 

Nu vankas det mat och jag ska strax gå ner i tvättstugan för att hämta upp dagens tvätt, verkligen kul! 

Ha en trevlig söndagsdag.  

Kommentarer
Postat av: caroline

stackare som blev kvar där så länge.. :/

2008-03-16 @ 19:03:03
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0