Hejhej hemskt mycket hej!

Fortfarande 4 Mars 2008, tisdag.

Yeah jag bakar, jag trodde faktiskt inte att jag skulle orka med det idag.
Mattias ringde och frågade om vi skulle åka och handla med Danne, så vi for iväg för jag tänkte att vi dels skulle handla ägg. Sagt och gjort åkte vi och handlade på kvantum, väl hemma ser jag att vi köpte allt utom ägg, haha!
Eller egentligen skulle vi bara köpt ägg, men så blev det inte, utan massa annat och utan ägg.
Men vi har ett ägg kvar i kylen och jag behöver bara ett ägg till min lilla pensling senare.
Ja just det, jag bakar kanelbullar, aldrig gjort det innan så ska bli spännande. Degen står nu på jäsning så ska fortsätta när det jäst färdigt, sen får vi se.

Funderar på vad vi ska äta idag, är lite sugen på mattias underbara baconsås, men tror inte att han var lika sugen på det faktiskt. Aja, vi får väl se, just nu ligger han och snarkar i sängen och jag ska precis hoppa in där för att göra honom sällskap!

Tjolahipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0