Godnatt och lycka till, till mig! :-)

Så nu är det kväll och jag ska strax börja göra mig iordning för att lägga mig.
Inatt blir den första natten helt själv (i denna lägenhet) sen vi flyttade hit, är inte det otroligt? :O
Ska försöka genomlida natten och inte vakna så många gånger och absolut inte drömma några mardrömmar.

Jag har ju mina sömnproblem, så jag funderar på om jag ska kolla på film innan jag somnar (förhoppningsvis somna till filmen) för om jag somnar utan problem så blir det snabbare morgon och Mattias kommer hem igen.
Gah det är helt sjukt hur beroende jag är av honom och av hans närhet.

Som Jossan frågade mig för ett tag sen "tycker inte du att det är skönt att vara ensam för dig själv ibland, om det bara är för ett par timmar?" jag visste svaret och jag håller fasen på det. JAG VILL INTE VARA UTAN MATTIAS EN SEKUND!! Och för mig är det faktiskt helt sjukt att jag känner så, men iallafall!

Dessutom blir jag så jäkla blödig.. typ om jag ska skicka ett godnatt sms, så börjar jag typ lipa för att jag inte vill skriva ett godnatt sms, för jag vill att han ska vara här när det är "godnatt", inte vara någon annanstans. Haha, typ som nu, bara för att jag skriver så många saker om just honom så blir jag fasen ledsen över att han inte är här.

Men ska iallafalls se om det finns någon bra film jag kan kolla på, för jag tänker inte lyssna på gömda, för den är läskig och ännu läskigare nu när jag är ensam.
Men som tur är har jag ju mina katter som tar upp hela Mattias sida, så jag kan få tro att han ligger brevid mig, lite extra hårig bara, haha! :)

Nehe, ska hämta lite vatten nu och hämta mitt täcke och min kudde som ligger i soffan och sen släcka ner hela lägenheten och lägga mig framför någon bra film samtidigt som jag skickar iväg ett "godnatt sms" buhu, jag kommer lipa, haha! :) Det kallas KÄRLEK! :)

Godnatt & Önska mig lycka till! (:

image7382842-69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0