Godmorgon världen!

Godmorgon!
Vaknade vid lite i nio, så idag sov jag lite längre än vad jag brukar, haha.
Ja, vad ska vi säga om natten? De tog ett jäkla tag innan jag somnade, lyssnade på Gömda iallafall, eller iallafall ett tag, sen så höll jag på att somna, men vaknade igen och kunde inte somna, haha. Så jag satte på typ 100 avsnitt av vänner, så somnade jag efter en stund, men vaknat stup i kvarten´. Vid sex stängde jag äntligen av datorn och sen dess har jag sovit utan att vakna, haha! :)

Det ser ut att vara rätt härligt väder ute idag också, fast det är drygt -5 grader ute, men ändå. Solen skiner och det ser bara allmänt skönt ut, ska kanske ta mig ut på en liten promenad om en stund.
Ska bara få i mig något att äta och sen ta på mig lite kläder.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Godmorgon :)

2008-03-23 @ 09:34:44
URL: http://emsannr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0