Fredag

Åh jag vill verkligen ha mat! Jag är vrålhungrig och bara längtar tills jag får sätta tänderna i maten som tillagas i köket just nu.

Det blev en tidig morgon idag, jag gick upp runt nio tiden (en halvtimme EFTER mattias), sen dess har vi typ kollat tv och sådär. Nu lagas det mat som sagt och senare vet jag inte rikitgt vad som väntar, jag är egentligen sugen på att fara iväg, göra något ovanligt, det skulle tillochmed räcka med om vi gick på bio, för det gör vi aldrig, bara göra något som vi aldrig annars gör. Men förmodligen blir det en hemmakväll ikväll (öh ovanligt?), men vi ska lyxa till det med "club sandwich" som vi senare ska tillaga.
Vi åt det en gång i sommras när vi var på Öland och Mattias har varit sugen på det ett tag nu, så vi ska laga det ikväll och ha det lite mysigt.

Lovet har verkligen gått fort och detta är faktiskt det sista lov vi har innan studenten, visst är det smådagar och sådär, men aldrig mer något "riktigt" lov, vilket känns sjukt roligt och sjukt skrämmande. Studenten närmare sig med stormsteg!
Vad som har hänt på lovet, ja det är inte mycket alls, skulle nog få plats på en liten rad om jag så skulle skriva upp det på ett A4 papper. Vi har inte gjort ett dugg, förvisso kan det ju vara skönt det också. Men nja!

Förresten, nu har vi satt upp den nya fina tavlan och det blev grymt bra. Jag är supernöjd, nu gäller det bara att få ordning på resten av lägenheten, typ tavlor och sånt där. Aja, det får ta sin tid, eller hur?

Nehe, ska gå ut i köket och se hur det går för maten, kan det inte vara redo för att ätas upp snart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0