För jag har tagit körkort! :)

Tänka sig att jag äntligen klarat det där förbaskade körkortet, äntligen slipper man gå på tråkiga körlektioner, nu kan man köra när man vill, vart man vill, hur man vill (okej inte hur man vill, men ni fattar vad jag menar).
Guud det känns så befriande! :)

Men när vi väl satt där och avslutat allt så kände jag på mig att allt gått käpprätt och helvete. För det kändes som om allt gick fel, men tydligen inte.
Men när han sa "ja jag är ju inte så imponerad av din parkering" så tänkte jag "shit, nu är det kört" men han svarar då "men i övrigt var det bra och du blir alltså godkänd".
Ah snacka om glädje, är det verkligen säkert liksom? :) hihi!

Idag är nog en sån dag då man inte kan sluta le och jag vill fira denna dag, vi får se om det blir med tårta eller något annat härligt. (: Jag ska väl ut en sväng sen när Mattias kommer hem så jag kan få bilnycklarna, haha! :)

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0