Ett kvällsinlägg!

Som ni kanske ser jag har "mekat" lite med min blogg, är ganska nöjd, men känns ändå lite dyster, men jag är inte så haj på det där ännu, så man får la lära sig lite mer så småningom! :) Vad tycker ni?

Sitter just nu i sängen med en snarkandes mattias brevid mig, dessutom ligger han i stort sett på min sida, eftersom hans är upptagen med katter både uppe & nere, så han får inte plats, haha! Men det gör inget om han ligger nära mig, jag klagar inte, det är mys att ligga så nära  när man sover (om det inte blir för vaaarmt).

Vi började kolla på en film runt halv tio tiden, "solstorm" tror jag den heter. Men mattias somnade efter en halvtimme, timme så jag fick kolla klart. Men jag var inte trött så tänkte kolla läget på mina favoritbloggar, haha! :)
Dock  börjar jag tröttna nu och mattias  vaknar säkert snart av mitt skrivande och blir sur för att jag inte lagt mig än haha, så lika bra att avsluta.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0