En sån där dag bara blöh

Gah, det känns som om jag har tappat gnistan till det här med blogg, känns inge roligt alls att skriva längre, känns mer tvunget att uppdatera.
Iofs är det inte så många som läser min blogg, men ändå.
Ibland kan det vara skönt att kunna skriva av sig lite. Men bara lite, för man kan inte skriva om vad som helst i bloggen, man kan inte skriva vad man tycker eller vad man känner, för då blir det alltid ett hejdundrande liv i flera månader om inte år tom, jag vet!
Det finns så mycket jag skulle vilja dela med mig här, så många tankar och så mycket känslor om vissa saker, men jag vågar inte, rädd för att folk ska tycka att jag är dum i huvet eller helt enkelt äcklig kanske, vad vet jag?

Det är tur att jag har en annan blogg, som jag skriver om saker som händer på riktigt,  hur jag verkligen mår, vad som sägs just nu, vad som plågar mig osv. Eftersom jag vet att de finns folk som läser bloggen som jag känner, endel saker vill man inte dela med sig till männsikor man har runt omkring sig, saker som är alldels för privata, som bara jag vet om, som ingen annan vet, det är så typiskt mig att aldrig kunna berätta saker som ligger långt in i hjärtat, inte ens för Mattias.

dessutom är jag jämt på dåligt humör, vilket resulterar ilska mot mattias. Jag vet inte varför jag jämt är på dåligt humör och tycker att alla kan fara och flyga för minsta lilla, ibland suger det att vara jag helt enkelt, eller inte ibland, utan ganska ofta.

Jag ska iallafall ta och hoppa in i duschen nu och duscha bort mina bekymmer och sedan göra mig en smoothie och kolla på tv, det är ju rent hus om en kvart senare ikväll är det ju Grey's anatomy, det kanske får mig på bättre humör, för jag såg på reklamen att de kommer bli blod och någon sågar av sig sitt ben, spännande!! :)

Så ha en trevlig kväll, för det ska jag försöka ha! / Jenny

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, du ser.. bloggen suger rätt så ofta nufötiden. iallfall för mig :P jag känner liksom att det jag VILL skriva, kan jag INTE skriva ändå.. blööö -.-
men så är de när folk tar för hårt på allting :)
miss you btw :P kisses.

2008-03-13 @ 08:01:30
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0