En jobbig natt och en trött Jenny!

Jag är verkligen sjukt trött och skulle nog kunna sova i åtminstone 6 timmar till (:
Som jag visste kunde jag inte somna igår, men för engångs skulle så var jag inte ensam.
Mattias låg också vaken och jävlades för att han inte var trött, så vi låg och kollade på vänner mestadels, tills jag vända mig om för att försöka sova.
Så vi stänger av men kan inte somna ändå, så ligger och pratar lite.
Plötsligt hör man hur han börjar snarka, så det var bara att ge upp och försöka sova jag med.
Men icke, jag kunde inte sova förens typ kvart över två, halv tre, hurray!

Gick illafall upp vid åtta idag för att få lite gjort, ska fixa med samhällsarbetet samt plugga på svenska provet jag har imorgon. Ska dessutom få det lite städat och kanske möblera om i vardagsrummet (som jag typ sagt att jag vill göra 1 månad), men vi får se. Är även sugen på att ta mig en promenad, inte för att vädret är det minsta lockande men ändå, vi får se helt enkelt!
Hoppas även att enhetschefen från Strandvägen ringer idag, ringde henne igår men hon var på tjänsteresa och skulle komma tillbaka idag, så jag lämnade ett medelande och bad henne ringa upp mig när hon hade tid! :)

Nehe. ska fortsätta prata lite med Caroline på msn nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0